Shuffle

Okej, längesen man faktiskt skrev något här.
Har la dock inget vettigt att säga.

Blir London i maj med Cissi,
vår ledighetsansökan blev godkänd
och idag har vi bokat flygbiljetterna och
hotellet va redan fixat. Hur awesome
känns inte detta då?! Kommer bli EPIC.
Åker 15 maj, blir en fin födelsedagspresent
från mig själv till mig själv då jag fyller 21
14 maj :D Och sen blir det partyparty
när man kommer hem igen. Untz untz.

Mitt liv på Max forstätter rulla på.
Vet inte om jag sagt det men har ju blivit
gråmössa nu också, eller ja i januari hände
det och det är sweet. Får se om jag eventuellt
bestämmer mig för att fortsätta klättra
uppåt till Assistent. Uppladdning
inför sommaren pågår också så vi
har massor av nya människor och
utbildningar, glad chey!

Har även pimpat skrivbordet mitt
med några schyssta LED-lampor
som kan byta färg ovanför min
datorskärm. Tycker det är rätt ballt
faktiskt. Hihih.

OCH JA JUSTE! Va ju på AVICII 3 mars.
Det va så fett, det va så awesome.
Känna basen i golver och bah aaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0