What are words.

1 dag kvar på mina 3 veckor
av ledighet och vila.
På måndag bär det av till jobbet igen,
ska bli kkul att träffa alla igen
men det har vart så skönt att bara vara.
Kunna göra det man känner för utan
att behöva planera efter schemat.

På torsdag 4/8 har jag jobbat i 1 år också,
tiden går fort när man har roligt!

Well well, tillbaka till semestern ..
Har mest bara slappat.
Hade besök av Pierre dom första dagarna
och det var helt underbart mysigt, sög
som fan när han åkte hem igen dock.
Sen slappade jag runt massa med Cissi
och tog en tripp till hennes morföräldrar
i Falun där vi även hälsade på Simon,
treeevligt var det! Nu sista veckan har
jag chillat runt galet och vart på skansen
med storasyster. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0