Love alone.

Jul va awesome,
fick massa najsiga
saker. Tack som fan!

Nyår, börja med jobb
och sluta med fylla.
Ingen dålig fylla heller
 för den delen!
Hamnade på en fest i Sköndal
med Tom, det vart
lagom lyckat fast hemresan
va inte riktigt lika najs.
Somnade i en taxi från
Hökarängen hem till Hallon.
Va helt död hela dagen igår,
tack och lov att man var ledig,
hade aldrig orkat ta mig till jobbet.

Snart får man finbesök av
bästaste Hugo i två dagar,
då blir det tjejkväll 2.0.
kommer bli sååå jävla aweseome!
Och det är så sjukt ömsesidigt.
Längta längta längta .. !


Kommentarer
Postat av: WIHOOOOOOOOOOO

jag saknaaaaaaaaar dig... jag vill ha dig i mörkret hos mig... tiden ska stanna när vi leker i stormwind... åh jag längtar, jag svävar jag flyger fram på min imbamount... låt det aldrig ta slut XD

jävla hallonhuvud XD :P

2011-01-25 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0