Sjukling.

Är helt cpmegaförkyld och det suger.

Hade en 13-timmars dag på jobbet igår,
mådde verkligen inte bra när jag väl
kom hem, men satan så duktiga alla var :)
vi slog rekord, har aldrig sålts så mycket
på en öppningsdag för en restaurang med
bara ett kök .. va typ över 200 000 tror jag.
Helt underbart!

Idag har jag vat hemma med en frukansvärd
huvudvärk och hosta. Imorgon blir det också
till att vara hemma, kanske till och med
vlir ett läkarbesök. Får se vad mamma tycker
är bäst för mig helt enkelt.

Längtar 'ven till den första lönen den 15 september,
ska bli så kul o se hur mycket det blev
och så ska jag fanimej shoppa massa nytt som
behövs! Kul kul :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0