Looking over my shoulder.

Svårigheter.
Du är ju bara för mycket.
Släpp taget för guds skull.

Jag saknar loven, jag saknar skolan lite men har det så
mycket bättre nu än vad jag någonsin hade under min skoltid.
Det känns riktigt grymt!
Trivs riktigt bra med de jag jobbar med och det
är skönt att röra på sig hela dagarna
inte bara bli sittandes,
inte bara sitta och lyssna på massor av
information som man sedan testas på.
Har för första gången ett kort pass imorgon, ska
bli så otroligt skönt och ledigt i helgen,
så då blir det förhoppningsvis utgång med
några riktigt roliga människor!

Saker och ting har spårat en del de senaste gångerna
men det är skoj ändå. ^^

                                              Hejdå det förflutna, Hejsan framtiden!

                                              Nu blir det till att sova.

 


Kommentarer
Postat av: berit

hahaha fan va störd du är, seriöst.

hoppas du inser nån dag hur fucked up du är egentligen.

fattar inte hur du kan leva med dig själv när du bara låtsas som att inget av det förflutna har hänt. du bryr dig endast om dig själv. jag hoppas du dör ensam, helt seriöst.

2010-11-08 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0