Gallery

Varför varför varför varför varför varför ..

Jag orkar inte, jag orkar inte höra hur du saknar mig
när det va du som sårade mig så jävla djupt.
Jag vill inte veta om du saknar mig för det får inte
direkt mig att må bättre. Det blir inte ett jävla plåster.

Och vadå tagit tillbaka mig om jag inte hade varit så
hostile? Hur fan skulle du kunna ta tillbaka mig
när du skaffar en ny brud efter bara en vecka?
Hur mycket älskade du mig egentligen på en skala?
Och sen så ska vi inte heller tala om otroheten ..

Ja jag älskade dig, och ja jag tänker fortfarande på dig
men jag orkar inte. Du gjorde ditt val. Börja inte fucka
upp mig nu när jag äntligen gått vidare, när jag äntligen
har kommit över dig och hittat en ny grabb.
Gör bara inte det ..
Det vi hade är historia och så ska det fortsätta.
Sköt ditt så sköter jag mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0