Black sheep

Allt känns rätt så meningslöst just nu.
Inget blir någonsin som man har tänkt det
och det suger ju en hel del.

Hoppades på att Oliver skulle komma på
studentskivan men icke sa nicke,
han jobbar dagen efter så då går inte det.
Jag hade fan skola och svenskaprov
dagen efter men jag gick ändå för
att min fira att min vän skulle ta studenten.
Antar att det inte är lika viktigt för andra
som för mig.

Har massor som jag måste fixa i skolan
så jag kan läsa vidare sen med hyfsade
betyg i grunden. Fick inte heller jobbet
på grönan i sommar som jag hoppades på
så måste hitta något annat att söka.
Har ett på gång men jag är så usel på
att skriva personligt brev så det går inge vidare.
Måste fixa ett jobb och dra in lite pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0