Friday

Har haft en rätt så najs fredag. Drog till skolan och glodde på
ngn skukm film på historian om massa munkar och grejer.
Skulle vara en medeltidsfilm, va la helt okej.

Sen vare lunch och efter det åkte jag in till stan och träffa
Mange för en fika. Det vart
café 60 och sen anslöt sig Dino till oss också. Drog till webhallen
men det fanns inget roligt där, så vi drog till
IO och lira lite L4D 2, gick rätt så bra faktiskt om jag får säga
det själv.

Det enda negativa var nog att mitt inre frös till is
när jag såg honom. Jag saknar den tiden,
så in i helvete. Saknar honom också.
Jag vill inte behöva må dåligt över det där längre,
jag vill inte behöva vara nästan rädd för att se honom.
Jag vill inte se honom men ändå kollar jag automatiskt.
FAN, jag vill släppa taget men det finns känslor kvar.

Jag undrar om han såg mig,
jag undrar vad han tänkte om
han gjorde det.
Jag undrar om han saknar mig,
om han tänker på mig,
tänker på den tiden vi hade med varandra.
Så många frågor,
så få svar.


Varje dag är en kamp mot det förflutna.


Kommentarer
Postat av: ...

Vill du ha svar?... träffa mig då...

2010-02-09 @ 00:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0