Antikmässan

Jag har fått ett klagomål att jag har
blivit dålig på att uppdatera blogghelvetet
så nu ska jag ge det ett försök!

Har inte hänt så mkt denna vecka,
har vart och hälsat på mina små
gummor i skolan och sen har jag
hängt på antikmässan ..
Iiiinte så kul va, inte riktigt min grej.
Men men, idag är det fredag och
sen får jag helg! asskönt.
Sen är det bara en vecka kvar till lov,
längtar som fan dit ju!

Sitter just nu på antikmässan i sthlm,
har vart här sen 10 och kommer vara här
till ungefär 18.
Jag eh .. går på föreläsningar, fotar och intervjuar.
Jag har blivit värsta stålkvinnan, jag får göra allt
för att någon hackade sig in på datorn som
aftonkurirens server ligger på så det är kaos
och alla jobbar med det så jag springer runt här
18 år gammal bland massa gamlingar och
gamla saker. Det går bra nu (Y)

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

SAKNAR DIG MED!:D<3

2010-02-19 @ 12:45:19
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/
Postat av: Anniee

Hihihihi <3

2010-02-19 @ 13:01:38
Postat av: Anna Maria

sv: whate hack did they?! xD

2010-02-22 @ 10:51:52
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0