Redhead

Torsdag;
Fotade en "modevisning" som var
frisörernas och floristernas
projekt under veckan.
Det va en ganska rolig
uppgift faktiskt och tyvärr
har jag inga bilder därifrån än
för dom ligger på en dator i skolan
men ska hämta skiten i veckan
tänkte jag och se om något
vart vettigt eller om jag totalt
misslyckades :)

Fredag;
Hade historia a på morgonen
och vår lärare dampade ur totalt,
det var rätt så roligt faktiskt.
Han snacka om att man inte lär sig något
av att sitta inne på Facebook
och Youtube. Suck säger jag bara.
Senare på kvällen så kom Dino, Oliver
och Jonas förbi för vi skulle ut på krogen
och fira att bästaste Mange hade fyllt 20
men först skulle jag försöka fixa Dinos
hår, och det va inte direkt lätt för snubben
skulle ha fucking spikes och jag har aldrig
gjort det förut men iallafall, jag faila så vi gjorde
en tuppkam istället som också failade,
men på tredje försöket vart den naaajs.
När vi kom fram till stället där Mange och
company väntade på oss kom vi inte riktigt in
för att vi ar för många som va under 20
så jag, jonas och oliver drog vidare till
Viper där det va extremt lite folk :o
Vart ganska full och sen drog vi hem till
Oliver där det vart lite mer dricka.
Kom hem typ 5 på morgonen och gick
direkt och la mig, va fan inte pigg :)

Lördag;
Mamma väckte mig för vi skulle åka
och leta studentklänning och köpa
presenter till frida som fyller 17 snart.
Det va inte så roligt att åka och försöka
shoppa när man är nyvaken och bakis.
Hittade en klänning som jag vart typ kär i
men den passade tyvärr inte :(
Så det är bara att fortsätta leta.
Nu sitter jag i sängen, helt död och ska
försöka sova lite tänkte jag :)

Så nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0