Krediträtt

Lovet är slut och jag sitter i skolan,
det är massa bajstråkigt.
Har rättskunskap och vi snackar
om krediträtt, det fullkomligt suger xD

Dom sa även att idag är sista dagen att
lämna in en rapport från när det va studiebesök
i stockholms tingsrätt och jag slapp gå dit
på grund av mina tidigare "erfarenheter"
och om man inte lämnar in rapporten
så kan man få underkänt i hela kursen ..
Vad faaan ska jag göra då eftersom att dom
sa att jag inte behövde gå dit
:o

På onsdag är det dags att skriva prov så måste
plugga satan idag och imorgon, prov även på
torsdag oooch på fredag. KUL vecka, verkligen!

Jag vill ha helg och pengar! GE MIG NU.

Och jag juste .. AIK åkte upp till Elitserien igår,
tog bara 8 år men nu fan är dom uppe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0