Historia A

Sitter i skolan och har Historia A,
det suger ganska hårt.
Försöker svara på några frågor som
säkert hade vart bajsenkla om jag hade
orkat läsa igenom dom papper som
jag har fått av läraren men jag orkar inte >_<

Valborg idag men vet fan inte vad jag ska göra.
Å du överskattade valborg.
Kommer troligen hänga med familjen
eller hitta på något med Jonas men
vi vet inte vad vi vill göra.
Och den här gången är det inte pengar
som sätter stopp för oss för det har vi,
vi vet helt enkelt bara inte vad vi vill.
Han vill festa, asså hemmafest liksom,
och jag vet inte .. Känner nästan för att
ta det lugnt. Kanske dra på bio och sen
en fika eller något.
Å du överskattade valborg.

Ska snart ha mösspåtagning också,
förstår inte grejen med det men
det är något vi ska göra iallafall.

Skulle behöva plugga arslet av mig nu,
slutspurt liksom men jag orkar bara inte.
Det är inte lång tid kvar tills betygen
sätts men jag är så förbannat trött
på det här stället. Ska bli skönt att slippa det.

Föresten, vilken bild är finast?

 

 


Kommentarer
Postat av: korven

jag tycker bäst om den svartvita ;D den är as snygg!

har du mycket kvar att göra i skolan?

2010-04-30 @ 15:22:39
Postat av: Anniee

Det tycker jag också :o

Jaaa, jag har massor som jag behöver göra >_<

2010-04-30 @ 21:28:35
Postat av: dallahdallahbilliaaah

den färgglada rosen va fett fin! :D

2010-05-02 @ 16:43:53
URL: http://niclole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0