Ups and downs.

Okej .. Skolan är igång,
vi har redan beställt våra studentmössor.
Känns jävligt tidigt men asnajs.

Tunnelbanan kan ta sig, bussen kan ta sig
och så är det någon jävla fitta i skolan
som har snott mina koss-hörlurar.
det är jävligt fittigt om man frågar mig ..
Men men.

Skönt med sista året iallafall.
Va ute på krogen i fredags, det va asnajs,
ska nog ut nu i helgen också.
Om jag nu får det ..

Mamma och systrar är sjuka,
inte trevligt. Springer runt med alcogel
i fickan, får, kan och vill inte bli sjuk.
Får jag svininfluensan så kommer jag
hamna på sjukan, det kan jag nästan lova.

Ja just det .. http://dreadheadrapefish.blogg.se/
den finns nu också. ehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0