Live another day

Det är lördag och jag har ont i nacken och i huvudet.
Hade vetekudde på igår men det vart bara värre :/

Igår tog jag det lugnt bara, hade inte riktigt något annat
val. Glodde på idol med päronen och sjuklingen.
Va rätt mysigt och sen kolla jag på Piraterna från Karibien.
Snacka massa med Calle också, och nu är vi gifta :o

Och ja juste .. jag är bra jävla förvirrad hela tiden,
inget funkar för mig längre.

Drog med mamma och pappa till siba idag,
så dom pejja nya hörlurar till mig eftersom
att mina blev snodda i skolan.
Valde ett par Skullcandy Hesh,
Asnajs, faktiskt.

Ikväll ska det firas smått, Ägodel blir stor flikka.
Imorgon ska vi fina ännu mer för då är också
korven hemma :)
Fast eeeh, får se om jag pallar och har råd.

Får fortfarande inte träffa bejb, och han
verkar ju inte bry sig ett dugg om det.
Skönt att man har sina vänner som skiter
it iallafall.

och ja just det .. det här med att människor säger
en grej men menar en annan
börjar
verkligen gå mig på nerverna.
Jag vet inte vad jag ska tro längre.
Om jag ska lita på det som sägs eller inte.

Nu ska jag väl fortsätta städa och hoppas på att
iallafall huvudvärken går över.
Den är inge rolig.

Pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0