Fix you.

Onsdag, ja då har man
Religionskunskap A
och halvdag, och
det gillas väldigt mkt.
Speciellt när man är förkyld också (:

Idag gick vi igenom Kristendomen,
och mitt i allt vart det brandövning.
Yey .. det va fan kallt ute, inte trevligt.
Emil höll på med ngt sjukt spel så jag och
lollo hjälpte honom lite. Och sen fick vi
lunch och självklart var det megakö
för vi fick pannkakor med sylt och grädde.
Eller som jag sa; Jude-grädde.
No offense.
Sen bar det hemåt.
Gjorde inte ett skit eller jo jag tände några
ljus och tog ett riiiktigt varmt bad.
Asskönt, slumrade till också och så underlättade
det andningen genom näsan så då vart jag lite piggare :)

Syrran va även lite piggare idag också, skönt det.
Vart sen middag så vi köpte pizza, nomnom.
Efter det vart det idol som vanligt, :P
Lika mysigt varje gång och nu glor jag på ngn film
på 6'an. Den är hyffsad än så länge :)

Puss o hej leverpastej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0