Angels of clarity

Jag är helt lost, mår fett illa och är allmänt depp typ.
Trodde att jag skulle få besök idag men det fick jag inte ..
Sög en aning så då tar jag och vilar lite framför en film eller något istället.

Ehm .. Känns också som att det bara är jag som är ledsen över att förhållandet tog slut.
Det sägs inget, vet inget. Verkar vara som att han inte bryr sig ett endaste dugg. Fattar verkligen 0.

Måste börja tänka om när det gäller livet.
Sluta hoppas på allt hela jävla tiden och hela tiden
tro det bästa om människor. Mår bara dåligt av det.
Allt är så jävla knas. Vill pausa hela skiten och bara få ta det lugnt.
Få hitta mig själv och vad jag vill få ut av livet. Få veta vad jag gör för fel hela tiden.

Så jävla besviken på mig själv,
det är vad jag är. Kan inte göra något rätt längre.

Sometimes you said that I didn't listen to your words
That I even made you cry
Maybe I didn't show, in every possible way
how much I cared

I'm sorry for
No things in myself
For everything
Ending this way
Maybe I, Maybe You
could need this change
I'm sorry for
For everything

I wish that I
could stop your tears from falling down
probably I make it worse
Maybe I wasn't always there
It doesn't mean I don't care

Whatever it was

I'm sorry for
Not being myself
For everything
Ending this way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0