A beautiful lie

Det har nu gått en vecka sen mitt och jimmys förhållande tog slut,
och det typ suger. Saknar honom en hel del faktisk.
Känns så himla konstigt, overkligt på något sätt, men tårarna är äkta,
det vet jag.

Har haft mina glada stunder men även de som inte vart
lika glada. 

Drar till Östersund/Nälden på söndag, ska bli
otroligt roligt, ser jag verkligen fram emot.
Träffa lilla pervoemil och ta en semester
härifrån. Jag längtar.

Ehm, har även vaccinerat mig mot
svin-influensan så jag inte ska blir sjuk,
tillhör ju riskgrupperna så jag har inte direkt
något val om jag vill eller inte.
Eller ja, jag kan ju välja att riskera att bli jättesjuk
och det vill jag ju inte. Ehe ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awiiiiieee^^:D <3

Duärbestheeest<3:*)

2009-10-21 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0