800 grader

Ehehe, det har fanimej hänt en del
sen förra gången jag skrev.
Typ ..
Va på hejdåfest för Eve i lördags,
det va asnajs. Hon bah ska lämna
oss i 5 hela bajsveckor :(

Det har fan inte hänt mkt
sen sist när jag väl tänker efter så
jag tycker att vi stryker över det första
som jag skrev :D (y)

Snart är det lov och då kanske
jag åker upp till emil i
jämtland :D
Och då fyller också mia år jappjapp.
Asnajs, då ska vi supa henne under
bordet på krogen :D

Och ja juste!
Glömde ju fanimej bort att
jag va på spelning i onsdags,
RAISED FIST med sötmolly på
Tyrol. Va så fucking jävla awesome.
Finns inte ord att beskriva, det måste
upplevas!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med
te och nybakat framför L Word :D

Bjuder på en bild på mig och ägodelen
från helgen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0