So paid

Hihihih.
Igår vare studiedag för alla förutom min klass typ för vi har praktik.
Så jag och tre hjärndöda människor satt i skolan och lallade massa.
Käkade lunch på donken och fixade bilden
som syns i inlägget innan detta.
Den blev naaaajs om man frågar mig.

Och ja juste .. människor asså.
Så jäääävla brända.
Varför flippa på mig när jag inte har gjort ett piss?
Syndabock eller vad?
USCH på dom.
Och sen att människor bara ljuger och säger så mkt fint
och sen får man höra att saker och ting är misstag osv.
Så jävla lyckat.

Jag är så jävla lyckat. Allt blir bara fel men jag överlever.
På ett eller annat sätt, det gör jag alltid.

Nu ska jag glo vidare på The L Word typ, och vänta på käk.

Ps. Monster är kärlek |L|


Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Du OM DET SKA!:D

Klart det ska vara så, jag gillar att slå dig med uncle bens!<3:D

2009-11-24 @ 22:18:09
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0