New chapter

Okej .. /
Att ta reda på om ens ex-pojkvän har vart otrogen eller inte får
man tydligen inte göra. Man får absolut inte adda två tejejer på
msn bara för att höra. Det är tydigen jävligt fel.
Behövde inte ens fråga dom något, dom fatta direkt och berättade
själva. Så det så.

Och sen så verkar det vara så att jag ska få ta skit för något som
någon annan gör, som jag inte har ett dugg och göra med.
Jag förstår inte riktigt.

Ja det har vart ett par jobbiga veckor för mig nu,
men det var iallafall inte jag som var ett jävla svin.
Kom inte och kalla mig patetisk och omogen för att
jag vill veta sanningen, för att jag har haft det jävligt
jobbigt medan du själv skaffa en ny brud som du "älskar"
efter bara en jävla vecka.
Jag va bara ett tidsfördriv för dig, allt var bara ett jävla skämt,
men vet du vad .. Jag har det så mycket bättre utan dig!

Och btw, tröjan som du så gärna ville ha tillbaka, den finns inte längre.
Inte mitt problem.

Från och med nu existerar inte du för mig längre.


Kommentarer
Postat av: you know who

yeah, you go girl :D

2009-11-20 @ 12:08:06
URL: http://niclole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0