Lifestyles of the rich and famous

Helgen ..

Ja helgen va nice.
I fredags va jag hemma och
kollade på Idol med familjen,
myspys.

I lördags hände det grejer!
Först va jag och bowla på dagen
med Frida, Jesse och Yangel,
och sen tog jag det lugnt hemma
innan jag gjorde mig klar och drog
och träffa Tom. Vi drog ut
på krogen. Först förkrök på
Viper och sedan vidare till Harry B James
för att hans fars band skulle lira.
Vi hade det jävligt kul.
Ehm, Tom vart fullare än mig,
och skulle vidare på någon scout-grej
i kungsängen som han försökte övertala
mig att följa med på men jag hoppade
av i Sumpan och tänkte att jag
kunde ta nattbussen
men inte fan gick det någon sådan
så jag fick promenera hem.
Onykter flicka i klackskor ..
Jag säger bara att det var tur att
vägen var så bred som
den faktiskt var. Vart lite vingligt
och fötterna gjorde så fruktansvärt ont.
Men det vare fanimej värt!
Helt underbar kväll och hoppas på
flera liknande. Hihih.

Idag vakna man med värk i
hela jävla kroppen. Träningsvärk
efter bowlingen och ont i fötterna
efter dom där förbannade skorna.
Kände mig fortfarande onykter första
gången jag vaknade men jag
slapp iallafall huvudvärken.
Tack och lov för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0