Dagens

Idag kom Alex med något extremt roligt ..

Anna och Alex väntar på tunnelbanan i Liljeholmen.
Dom går till selectaautomaten och suktas lite.
AL - Har du småpengar?
AN - Aa.
AL - Jag med, ska vi köpa något att dela på?
AN - Visst, men vadå?
AL - Jag vet inte .. kanske det där *pekar på kexchokladen*
AN - Hmm
AL - Eller det där *pekar på kondomerna* eller nej, det är för dyrt.
AN - Alex .. det där är kondomer ..
AL - VA?! jag trodde det va godis :$

Jag skrattade, det va roligt.

Och ja juste .. kom på att jag ska göra en dokumentär om honom också
som ska heta ; Mitt Thailändska Miffo ;>


Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Hhahahah! xD Alex är ju fanimej en klassiker med att säga fel saker!:D

2009-11-19 @ 23:54:08
URL: http://lovesickmeldoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0