All this time

Idag är ingen bra dag.

Sjukt trött och ont i huvudet.
Är så verkligen inte på topp.
Och nu är det bara 16 timmar kvar på praktiken,
tack och lov!
Lunchen idag va fan inge vidare så jag är svinigt hungrig,
och så har jag sovit asdåligt.
Har vaknat vid två tillfällen, inte så bra kanske.
Va jävligt jobbigt att hålla ögonen
öppna både på tunnelbanan till och från skolan.

Rensat min sms-inkorg har jag också gjort,
va fan på tiden. Den har inte rensats ordentligt
sen typ nyår. Hihih.

Och på tal om nyår .. fan ska man göra då?!

Don’t want to turn off the light
hope someone hears me tonight.
I know there’s a snake in my bed
eating its way through my head

I want to be normal, I want to feel safe
waking up screaming, it’s always the same.
I don’t want to turn off the light
hope someone hears me tonight.

Hold me, tell me everything’s ok.
Show me there’s a way to beat the monster
save me, make it go away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0