Here we are.

Hmm, började kvart i 1 idag med vernissage. Det var rätt mysigt,
fast det hände inte sådär jättemycket. En av mina bilder såldes
men fattar inte rikigt hur dte är tänkt med priset. Varför får jag 20 spänn
och skolan 50 när jag faktiskt äger orginalbilden?
det borde vara jag som får bestämma det men tydligen inte.

Men mys va det men vart rätt ledsen när jag fick höra att
jag är svag och att min pojkvän är skit. Det borde ändå vara mitt
val hur jag vill göra med mitt liv. Är rätt trött på att folk säger
åt mig vad jag ska och inte ska göra. När fan ska jag
få leva mitt liv? Göra det jag själv vill? Aja,
det ska iallafall samlas pengar till Peace&Love i sommar.
Vi får se hur det går, men hoppas på det bästa.
Jag vet inte riktigt hur jag känner mig i min
position i livet just nu. Börjar bli relativt förvirrad.
Det flyter på men det är en hel del vågor just nu.
Vafan kommer dom ifrån? Jag fattar ingenting.
Nu ska jag lägga mig och läsa och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0