Yes mam.

Oj, nu var det ju ett tag sedan. Illa.

Praktiken är igång iallafall och förra veckan satt
jag och häcka i skolan med Mills, Molly, Marcus och Emil.
Riktigt mysigt måste jag säga. Spelar cs och umgås hela dagarna.
En vecka till av det och sedan ska jag till Johnérs Bildbyrå i två veckor.
Det ser jag verkligen fram emot. Kommer få delta vid 4 produktioner av bild och film.
http://www.johner.se/ för att kunna se lite mer vad det handlar om.

Va och såg Yes Man med jimmy i fredags, riktigt mysigt och sen har vi myst hela helgen.
Men har däremot inte träffat min ägodel någonting sen veckan innan praktiken. ._.
Måste ju få min drog, min dagliga dos.
Men jao, har inte så mkt mer att säga just nu så baibai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0