Praktik.

Kom igång med min praktik igår redan med massa slit.
Bar massor av utrustning, tung som fan en del av det.
7 timmar studio vart det idag. Kom in halv 8 på morgonen och började rigga
och fixa och sen vid nio kom de som skulle filmas. Seg dag, har inte vart så mycket
för just mig att göra men ändå trevligt. Sen var det att rigga ner allt och packa in det i bilen
och åka och lämna den hyrda utrustningen och sen åka till byrån och lämna skit där.
Mina händer värker, mitt huvud dunkar, mina ögon svider och mina axlar gör ont.
Snacka om träning .. typ.
På torsdag är det produktion igen och på fredag. Hoppas bara att jag inte behöver gå upp megatidigt då.
      





Förövrigt är la allt bra. Bara saknar min jimmy väldigt mycket just nu.
och min ägodel såklart :o Tänkte titta förbi i skolan imorgon och hoppas på att få träffa folket igen :)
Känns skumt att inte vara med dom längre men men . Två veckor och sen är jag tillbaka där.

Mehe .. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0