Noise Maker

Okej .. helgen har la varit mys som vanligt.
har varit massa med älsk och firat syster som fyllt år.
Sen va dte inte så mkt mer.

Har även insett att jag är avis på min kära ägodel,
men hon tycker bara att jag är konstig för det :(
*tack för den*
Hon är liksom läskigt söt, helt underbar person,
har värsta grymma vännerna. Galet fina ögon,
ruskigt långa ögonfransar, västa koola stilen.
Hon är snygg, charmig och blyg, och ja, det är charmigt
med blyghet. Tycker iallafall jag.
Kan inte förklara precis allt dåda, men avis är jag tamejfan.
Och nej, du har fan ingen anledning att vara avis på mig. Inte en jävel har det.
det ända jag inte är så avis på kanske är din situation hemma så att säga.
Men resten, ja .. allt som har med dig att göra. Du kanske har svårt att förstå det hela men
jag kan inte riktigt förklara det bättre. Du är söt, du är snygg, du är underbar,
du har helt underbart grymma vänner (inte alltid men ofta) och du är älskad utav bara helvete.
Du har alltid folk runt dig, alltid folk som vill prata med dig och vara med dig.
Din populära lilla jävel. Fy faen. Och så blir du jämt och ständigt bra på bild!
Usch =( Och så tar hon helt underbara bilder. Bajs på henne.













Jag har också insett att jag kanske är lite för mycket eller hur man nu ska säga.
Hmm .. där fick jag mig en tankeställare men att jag är avis på Nicole Ehrling det är
säkert det. Btw, jag älskar henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0