L4D

Skola, skola och ännu mera skola men fan inte länge kvar till lov.
Efterlängtade sommarlov.
Praktiken går la bra, filmen vart klar efter en hel del slack men men ..
Några dagar kvar och sen drar jag till bildbyrån ^^

Men aao, redigera ljudet i filmen idag,
drog med Pami och Nicole till Kista och hälsa på kulaN^ på GMZ
och kirra gratistid så Anton introducera mig för Left 4 Dead.
Läskigt spel men ändå riktigt najs.
Skulle fan kunna tänka mig att spela mer av det när jag fattar ännu mer.
Men jaao, rekomenderas fan att testas. Hihi, *bling*

Nej, nu äre fanimej dags att sova. Skola imorgon också ju.
Upp kvart över sex som vanligt, det suxxar.
Mehe ..

Pussva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0