Jordgubbste.

Okej, vad är det som pågår nu egentligen?
Va på Tacosmiddag hos en av mina systrar
igår och det var förjävla mysigt.

Idag skulle jag åka och simma med
eve och nicole men nej, dom langa dissen som vanligt
känns det som så jag satte på en film med mamma
men såg aldrig klart den.

Har haft så jävla tråkigt idag så det är inte klokt.
Bara varit inne, precis hela dagen och suttit vid datorn
eller spelat och ätit. Hmm,
det kan inte vara bra det.
Jordgubbste har blivit min nya drog. Kan inte sluta dricka det.
Och jag älskar min jimmy så jefla mkt.
På fredag fyller han år och på torsdag
har vi 5 månader med varandra.
Får se vad vi hittar på då, men jaao.

Pussva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0