Fairytale of Sthlm

Oj, nu va det ett tag sen det dök upp något här .. hmm.
Julafton var mys, fick telefonen som
jag ville ha och lite annat smått och gott.
Ska bland annat gå på Caution! Bounce
på orionteatern den 18 Februari med Elin, Micke och Frida.
Ser jag verkligen fram emot.

Efter det har jag varit massor med jimmy,
och i söndags åkte Nicole hit fett tidigt på
morgonen från Anton, så vi käkade
lite frukost och vaknade upp och sen
drog in till stan. Svinkallt men ändå mys.
Gick runt där ett tag, åkte till gamla stan
och filurade runt och sen gick till slussen
och värmde oss på donken därva. Helmysigt.<3

Måndagen; Var barnvakt hela dagen,
kom hem fett sent men det var värt det.
Pengar och tid med syrrans ungar är aldrig fel.

Tisdagen; Hängde massa med päronen.
Åkte till solna och inhandlade massa nya sladdar,
så jag kan koppla datorn till tv'n. Det är NICE.
och sen kolla vi på Katyn och myste.
Efter det drog jag ut med Jonas, Oliver och Kim
och smällde lite smällare, trevligt värre.

Onsdagen; Nyår ..
Åkte med päronen och inhandlade smällare
och grejer till maten, och sen gjorde jag en potatissallad
och mamma en rostbiff till middagen.
Kollde under tiden på Robert Gustavsson: Jag ä inte bitter.
Asnajs. Åt, duscha och drog och träffa Jonas, Jimmy, Oliver och Kim.
Drog till jonas brors lägenhet och myste massa.
Sedan kom Benji och livade upp stämmningen också.
Någon gång efter tolv kom två rätt ososciala
prickar vid namn Nicole och Anton men ändå trevligt.
Drog hem till jimmy strax innan två men somna inte förrän
vid typ halv sju på morgonen.
Linus slog en signal också, vilket var trevligt. :)

Torsdagen; Slappdag, för det vart fan inte mycket sova
för vår del eftersom att jimmys morsa rusa in vid 10 på morgonen
och var asförbannad. När hon dragit till jobbet la vi oss och sov
igen och sen drog vi till mig och fortsatte slappa där.

Nu har det uppdaterats och idag fredag äre film
med favoritgrabbarna Oliver och Jonas som gäller.
Hihi,

Om himlen finns är jag förlorad .. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0