Drop it.

Halloj,


Igår var det maskerad i Norrtälje, hos en gammal klasskompis
till mig och Emil så vi gjorde oss fina och åkte dit och
fick massa god mat ^^ Hihi Efter ett tag kom Jimmy
också vilket var vääääldigt trevligt.
Drickan slank ner smidigare än smidigast.

Jag och Emil kom väldigt bra överens med yttligare en emil
som gav mig sina slumpar hela tiden. Han va döcool.
Sen så fick vi dit jonas och kim också för den delen :)
Myspys kväll,
men det vart typ minst två slagsmål :/
och en del annat. Inge roligt. Efter det lite större
bråket insåg vi att vi hade bråttom som fan till bussen
för vi ville ju liksom komma hem och sova.
Självklart så missade vi den .. Vi såg den men hann inte med
så vi hängde kvar i lokalen till typ 5 i 5 för sen skulle den låsas
så vi gick och häckade på busshållplatsen den tid som var kvar.
Yeey, kom hem vid halv 8 på morgonen, nästan inte ett dugg
nyktrare. Lämnade en present på tunnelbanan också. *Hihi*

Vart bakis som fan, frusit utav bara helvete och nu är jag läskigt trött.

Imorgon är det tack och lov ledigt för mig så då ska jag passa på
att ta och städa mitt rum lite och se om man kanske hinner dra förbi
skolan och säga hej till alla glada kottar som sitter där.
Får se vad jag orkar med så att säga.

Yes, det var väl det. Orkar inte gå in på detalj på allt. Pussva .. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0