Don't speak.

Jag förstår inte hur det kan ha blivit såhär. Klockan är 04:37
och jag vill inte gå och lägga mig för den påminner mig om dig.
Jag förstår inte hur saker och ting har kunnat gå från att
vara så bra till så dåliga. Förstår inte hur fan du tänkte, förstår verkligen inte.
Jag känner mig så tom och förvirrad. Vet inte vad som är upp och vad som är ner
längre. Jag vill inte må såhär .. jag vill inte.
Iallafall, lovet har varit hmm, givande .. Va och såg I taket lyser stjärnorna
på bio i måndags med min syster och hennes kompis, och alla som var där
satt och grät men jag tror nog att min syster var värst. Det påminde mig om morfar
så mina tårar bara rann och rann fast jag inte ville det. Usch, ska aldrig se den igen.
Och morfar, jag saknar dig! Om typ tre månader fyller jag 18 men du finns inte
här och firar det med mig. Hoppades verkligen att jag skulle få fira det
med dig bredvid mig men det får jag inte. Ehum, idag har jag fått höra en hel del
och fått läsa en hel del som inte riktigt förvånade mig men ändå sårade mig
djupt. Jag vet inte riktigt .. Är detta slutet för oss?
Jag hoppas inte det men om detta fortsätter eller om du fortsätter ljuga för mig
så kommer jag bli tvungen och jag vill inte, för jag älskar dig.
Det gör jag verkligen ..
Satt och snackade massa med Calle för han kunde inte heller sova
men hans anledning var iallafall vacker .. han saknar sin flicka
så oerhört mycket och jag .. jag vill inte gå och lägga mig
för att allt som precis har hänt har sårat mig såpass djupt.
Och så har jag blivit megaförkyld vilket är asjobbigt
för min hals tar så sjukt mycket stryk av det. Är hes, har hackhosta och
mår allmänt dåligt. Aja, om några timmar ska jag iallafall få prata ut med dig,
få klippa mig och sen får jag se vad som händer. Sen är tanken att jag
ska färga mitt hår också, relativt snart. ^^ Vill ha det rödare och mustigare.
Nu ska anna leka emo och krypa in i hörnet och försöka sova lite.
Jag hoppas ni mår prima, och allt det där. Pussva .. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0