Den Elfte.

Ja okej, lovet har kommit igång och i lördags firades pappa
med middag och mys. Sedan på kvällen drog jag till eve på fest och
fick även dit emil. vi hade det mys som fan och hela festen
vart helt lyckad. Finns massa skumma klipp från den kvällen
på ett flertal mobiltelefoner, hmm, inte så kul att kolla på alltid.
Men men, man gjorde iallafall massa andra människor glada.
Kom hem till jimmy vid typ 5 på morgonen, han va självklart med på festen.
Eeeh, jag va trött som fan. Vi fick ju lov att ta nattbuss för
pendeln hade slutat gå :|
Idag drog vi några stycken till anton och skulle glo på film,
jag och jonas drog hem och resten stannade kvar och skulle slagga där.
Nu fan ska jag sova, är så jävla trött och har börjat bli
genomförkyld .. igen. Pallar inte med skiten.
.. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0