Death Trend

Yes, nu är jag typ frisk men har ständig huvudvärk typ. Inte så trevligt.
Va i skolan igår och var även massa med jimmy. Skönt att komma
tillbaka till livet igen men ändå jobbigt. Va så babblig igår
att jag hann bli tillsagd minst 10 gånger på en timme. Ehe :$
Sen så ägde jag henne en aning.
Har dock problem med att koncentrera mig fullt ut nu,
vet inte varför men så är det iallafall. Idag va det drygt,
nicole kom inte, mills kom inte, 
och inte heller alex :o Hmm, men hade iallafall malin och sara där
och grabbsen såklart men men. Hade lite skoj med malin där på
lunchen då vi båda vart rätt skumma i humorn.
Satt självklart och gjorde bort mig också, ehe, pinsamt.
Imorgon är det gym och massage i skolan,
och på kvällen är det äntligen dags, Bounce - Caution!
med elin, frida och micke. Peppad som fan verkligen :)
Ehe ..
Och ja just det, jag har inget liv, så det så .. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0