Carry on

Känner att det va ett tag sen det uppdaterades här :o

Igår kom skolan igång igen efter praktiken och det var trevligt.
Fick lite besök av nicole, jimmy, anton och kulaN igår.
Spelade massa Left 4 Dead och buzz ^^ Helmysigt.
Jag vann buzz'et ;) Sug på den ni.

Idag va det halv studiedag .. vilket märktes.
Vi va kanske 5/6 pers närvarande.
Stod och vänta på Nicole på morgonen men hon sov.
Vi typ gjorde något till något på lektionen.
Hängde inte med så mkt. Satt mest och snacka
med min supertrevliga nyfunna syssling.
Helmysigt. Försöker få ner honom till sthlm.

Efter skolan åkte jag till Jossan i södertälje. :)
Vi fikade och skrattade en hel del ^^
Skulle ha dragit och simmat med mamma
men så vart det ju tyvärr inte.
Men men. Imorgon kommer nicole förbi
och väcker mig så gör jag henne sällskap
till umt i kista. Hmm, har ju sovmorgon
för jag är klar med matten! Hihih :)
sen är det idrott vid 1, måste fanimej
ta tag i det nu.
Ehe, ciao .. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0