Bomfunk.

Klockan är snart 1, jag är nästan pigg som en mört och hungrig som en .. hmm
ngt men iallafall, det suger fetailla. Hoppas som fan att jag får träffa
min älskling imorgon/idag. Saknar honom massa ju.
Och så är det även alla hjärtans dag, hmm .. en rätt överskattad dag
om man frågar mig men ändå rätt gullig. Ehum, yes,
eve langade fest ikväll men självklart vart man ju sjuk .. så passande.
Jonas sa att han skulle ringa mig men dom har väl så kul att han
har glömt det. Usch. Inte en enda jävel har hört av sig på
ett bra tag nu förutom linus och sysslingen.
Hmm .. På onsdag ska jag på bounce så hoppas verkligen
att jag är frisk tills dess, annars blir jag lissen i ögat. Ska ju gå med Elin, Frida och Micke.
Julklapp så vill verkligen inte missa det. Har även friluftsdag då,
men vettefan vad mamma säger om att köra gym då :/ Hmm, får se.
Fett seg kväll, jag hatar den, jag hatar att vara sjuk. Så typiskt.
Nu måste jag väl sova då .. hmm .. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0