Audio Pool

I måndags var jag ledig och sen messade nicole mig och sa
att hon försovit sig så då sa jag att hon kunde komma hit istället
vilket hon gjorde så vi snackade lite skit
och spelade buzz. Sen kom kulan också och vi fortsatte spela,
men sen fick dom "hjälpa" mig att städa. Mycket trevligt må jag säga.

Igår va det praktik igen, fick åka och lämna en kamera på
reparation och sedan käkade jag lunch med Jonas.  Hihi.
Vi hade några roliga människor brevid oss som snacka
om att sätta karborr på väggarna och prylarna. Hmm, dom va skojs.
Sen var det tillbaka till kontoret där jag fick sortera
modell-realese'erna i bokstavsordning. Rätt skönt
att bara få sitta och pilla :)
Skulle dra och simma med mamma på kvällen men hon har
fått problem med armen, stackarn :/ Så vi sket i det och jag stanna hemma.
Fick däremot besök av oliver, jonas, kim och jim.
Självklart började jim och kim att brottas i sängen, oliver stod och snacka
med mina päron och jag och jonas satt och lira lite CS.
Jim och Kim åkte, jag oliver och jonas tog en kopp te och semlor.
Old times, i've missed it.

Idag fyller Oliver 20 :D så GRATTIS på honom <3<3<3
Mjeas, nu ska jag göra mig klar och dra till apu'n. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0