Aucustic.

Stannde hemma från skolan idag, hade ont i halsen :(
Jag hoppas och ber att jag inte ska få en halsböld nu,
det passar sig inte så läkaren imorgon, jappjapp.
Mamma flippa på mig för att jag inte hade sjukanmält mig
henne eller pappa så någon av dom kunde ha gjort det.
ehum .. Har varit med mamma, lillasyster, storesyster och nice
på IKEA och köpt en ram så nu är det klart. Nu ska det bara upp på väggen.
Det vart riktigt snyggt men det fastnade små saker mellan
glaset och bilden. Det suger hästballe men men. sånt som händer.
Har även fått datorförbud efter 22.00 på kvällarna när dte är skola :/
Jag klarar mig ändå, hoppas jag iallafall.
Hmm .. det va väl det.

.. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0