Angels cry.

Sega äckliga helvetesdag. Varför kan inte tiden bara gå fortare för?
Syster och hennes pojkvän var här idag iallafall, dom hade vart iväg och
åkt skridskor med mamma och pappa och sen vart det käk här.
Självklart pallade jag knappt äta, så tog en liten bit och gick och la mig i sängen istället.
Finns inget annat jag kan göra på dagarna än att ligga och glo på tv
och glo på datorn där absolut inget händer.
Väldigt kul hur folk också slutar höra av sig så fort man blir sjuk.
Har haft kanske 4-5 pers att snacka med idag på hela dagen, förutom familjen.
Det är drygt, och man tackar för det. Som tur är så har man sysslingen
som inte gör ngt annat på dagarna än lirar gura och häckar framför datorn,
och älsklingen som terrar en för att höra hur man mår :)<3 Älskar dig ^^
Förövrigt, halsen gör inge ont på höger sida längre men det gör ondare på vänster.
Om jag inte känner någon skillnad imorgon eller måndag så skulle vi
tydligen åka tillbaka till läkaren så jag kunde få något starkare.
Inte allt som biter på mig längre, har käkat för mycket efter allt.
Men jaao, såg även på Kung-Fu Panda med mamma och pappa, sen även melodifestivalen
och brottkod försvunnen. Det var trevligt, men jobbigt.
Är så jävla rastlös på dagarna, jag hatar't så in i helvete.
Och sen att folk nästan inte snackar med en gör det ännu värre.
Hoppas på att få gå till skolan på måndag iallafall ..
Nu ska jag hitta ngt att göra. Svejs .. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0