Untitled.

Idag vart det besök hos läkaren,
och jag har inget annat än en
megaförkylning. Skönt det
iallafall. Fick slemlösande och
tabletter mot nästäppa. (Y)
Nu är det Operation Frisk Anna
som börjar.

Va hos kurre också ..
det gick bra, men han tror att
jag går för fort fram med hela skiten.
Han sa även att jag har ett hjärta
av guld :D Hihih.
Nä men jag vet inte, kanske
går för fort fram, eller så
har jag bara en lite ljusare tid just
nu. Inte lika mycket depp som innan
men det lär komma tillbaka.

Har så sjukt många frågor
som jag vill ha svar på från olika
håll men jag kan inte få dom
verkar det som. Men men, får se
vad som händer nu på lovet.
Har dock en magkänsla av att
allt kommer gå åt helvete men får
som sagt se vad som sker och inte
sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0