Ravenous Ravenous Rhinos

Min förkylning börjar bli bättre
men den är långt ifrån bra tyvärr.

Hade samhällskunskap och sen
åkte jag hem till Maria och käkade
middag med henne, hennes ungar
och frida. Riktift mys. Efter maten
så bakade vi lite pepparkakor.
Det var skoj, bakar alldeles för lite
pepparkakor nu mera så det va mys
och man fick lite julstämning.

Alex droppade en skön kommentar
också .. Maria berättade något som
en vän till henne hade sagt om
kattmaten Pussy och ngt om att det
hade vart tur att ingen av ungarna fattade ..
Alex svarade med "Jag förstod massor ..
Blötmat .. Pussy."
Jag, Maria och Frida brast ut i skratt
och Alex tittade på oss som att vi va
heeelt dumma i huvudet.

UM imorgon .. nervöst faktiskt.
Och sen är det återbesök
hos kurre på tisdag.
Det känns bra. Får se hur det
går med min "sörjningsprocess".
Nej men .. ja .. ni vet varför jag ska dit.
Jag vill kunna släppa taget, men det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0