Poker face

Allt känns rätt meningslöst just nu.
Jag är tydligen hatad av personen
som jag en gång i tiden har älskat
så äckligt jävla mycket, och
som jag fortfarande älskar.

Känns som att jag har förlorat
en jävligt stor del av mig, och
som att det aldrig kommer att
repareras. Jag vill bara glömma,
men det går inte. Mardrömmarna
förföljer mig och alla minnen
från tiden vi hade tillsammans.

Orkar ingenting. Vill bara sova
och sova och ännu mera sova,
men inte ens det fungerar nå
vidare. Måste tänka positivt,
men det är fan inte lätt.
Det är inte lätt när man får
höra så mycket skit.

Jag ger upp ..


Kommentarer
Postat av: Molly

Om du ger upp om livet. Då kommer en del av mig aldrig repareras.

Fokusera på oss nu beb (dina vänner & familj) och.. åtminstonde försök glömma den där skithögen.

Han ska inte försöka få dig må skit.

Puss <3

2009-12-02 @ 05:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0