Look at me now

Klockan är halv 11 på förmiddagen.
Har knappt fått sova något på grund
av min jävla förkylning. Hostar som
bara den och nu värkek det i
bröstkorgen. Kan knappt säga en
mening utan att jag börjar hosta massor.
Gissar att jag får skylla mig själv men det
är extremt jobbigt. Skulle behöva något
slemlösande.

Var i allafall barnvakt i lördags,
satt mellan 21.00 och 03.30
ungefär, så det blir lite stålar.

Och igår (söndags) fick vi lite
fikagäster och sen kollade
jag, mamma och pappa på film.
Orphan hette den, värdelös.
Blev bara irriterad på skiten,
den va så förutsägbar.
Men men, sånt som händer.

Nu ska jag leta lunch och sen
ta mig till skolan och snacka
med "Kurre" så får vi se vad
han har och säga om att jag
kanske är deprimerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0