Deeper into you

Söndag va soft,
åkte med till mormor och fikade
lite med henne, mamma och pappa.
Och senare på kvällen åkte
vi till syster Maria på adventsfika
och planderade lite inför jul.
Riktigt mys.

Va i skolan idag, gick asbra
med projektet ända tills Peter
kom med ett klagomål. Då tappa
jag fokusen totalt och mådde typ
skit. Känner ett jävla tryck
i huvudet. Känns som att det lilla
som finns där inne växer och trycker
emot kraniet.
Kan vara en bihåleinflammation.

Imorgon ska jag till kurre igen
och se vad han säger om livet.
ska bli skönt att få prata av sig
en aning igen även om jag inte har
så mycket att säga. Nu ska jag luta
mig tillbaks med en kopp te och tv'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0