Awesomeness

Igår vare krogen med Nicole,
Jonas, Felicia, Nicole och massa annat folk.
En extremt random och rolig kväll.
Vart skrämd av typ tre snubbar.
Först ut va Miltos,
såg inte att det va han och rätt
vad det är säger någon "Hej Anna"
när jag står i kön till bankomaten.
Jag vart aasskraj.
Efter det va det Andreas tur,
som bara smög upp bakom mig
när jag stod och "dansa" och när jag
titta bakom mig stod han och
storflina åt mig. Jag va inte beredd
på den kan man ju lugnt säga.
Sedan på tunnelbanan på väg hem
så såg jag en snubbe som jag tyckte
att jag kände igen men kom fram till att
jag vet inte vem han är. Men när jag gick
av så gick han upp vid min sida och
sa "Hej Anna" och jag vart skraj .. igen.
Lyckades också tappa bort Jonas i
Fridhemsplan. När vi va på donken
skulle han kirra bord men han
bara försvann. Har ingen aning om
vart han är nu men jag hoppas
fan att han är hemma!
Och juste .. Sprang på Oliver och Barba
som går i min klass på stället vi va på.
Det va också fett jävla random.
Det är även en snubbe på min msn
som säger att han stod och snacka
med mig igår ute i rökrutan
men ehm .. jag tror han driver med mig.
Eller så va jag redigt full då bara ..
Jag vet inte, men asnajs kväll,
verkligen. Nu ska jg leta käk och
dra på en film och ladda inför barnvakten
ikväll. Så ehm Ciao, och btw,
självklart kommer någon bild också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0