I'v seen the rain

Ehe, det va längesen det dök upp något här :o
Kommer få pisk av ägodel om jag inte gör något åt det vava.

Har inte kännt att jag har haft något att dela med mig av ..
Uwäääh.
Hmm, lovet va najs. Det inleddes med påsk
och fest hos Molly, det va skoj :)
Sen har jag bah vart hemma och glott på film,
träffat jimmy och jonas såklart.
Vi har en mus i vårt vardagsrum. Det är random.
Ehum .. Livet leker på,
tjaffs hit och dit, glada miner, sura miner,
Ja, inget nytt direkt, förutom att fotbollen är
igång igen och det går relativt bra.

Nu är det inte heller lång tid kvar tills man är myndig,
leeeeeskigt ju :(
Typ liksom 25 dagar bah :o
Lägg det på minnet, 14 maj
grattis på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0