Bleed like me.

Allt är påväg utåt.
Jag hänger inte med längre,
allt går bara för fort.
Jag skulle fanimej behöva
en semester.

Ligger efter i skolan,
går och väntar på det där jävla brevet,
när ska allt gå tillbaka till förr?
När fan ska man få lite lugn och ro egentligen?

Har haft en rätt najs helg iallafall,
spenderat tid med älsklingen,
syster har fyllt år och vart ute en del i solen.

Valborg på ingång, vet inte riktigt vad som händer ..
Vet bara att det finns folk som vill vara med mig, typ,
men mer än så vet jag ingenting om. Sorgligt.
Har för mycket att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lol.. första gången jag kommenterar på din bloggs<3

2009-04-28 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0