Yesbox,

Seg dag fan, började med Matte B och läraren hängde över mig som en hök och sa åt mig att jobba hela tiden medan de brevid mig inte gjorde någonting alls, men men. Den läraren har något emot mig verkligen :P Hon har vid ett tidigare tillfälle flippat på mig hihi (:

Sen drog jag, emil och jack till donken på lunchen och sen passa vi på att spela innan ergonomin börja vilket va värsta slackerlektionen. Vi ska typ intevjua 3 stycken från olika arbetsplatser om deras arbetsmiljöer och blablabla.
Men jag har saknat Collie typ hela tiden och så vill jag tacka henne massor för att hon tog sig tid och pimpa min blogg lite ^^ Tack duh och KRYA PÅ DIG förihelvete.

Snart ska jag åka med bästavän och kolla om vi kan hitta min gamla lärare och hälsa på henne, det ska bli trevlans bananer. Men nu ska jag chilla galet tills det är dags att åka igen.

8 dagar kvar till Tyskland :), längtar.

Pussva / chillarN^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0