Okej?

Yes, ännu en dag i skolan avklarad och yttligare en dag närmare lovet.

Va på handledningskurs med pappa idag inför övningskörningen. 3 timmar stod jäveln och snacka och upprepa saker och ting, gång på gång men som tur va så fick man gratis kaffe ^^

Ikväll har jag packat lite inför resan och ångesten blir bara större och större .. tyvärr. Känns jobbigt att behöva åka ifrån jimmy och co, och det blir inte bättre av att jag håller på att bli sjuk, sådär megaäckligtjobbigt förkyld. Blääääh på det men men, resa ska jag och det är ju bara 5 dagar :o kan ju inte vara så farligt, eller? aja, hoppas inte det iallafall.
Imorgon ska jag förhoppningsvis plugga lite med min ägodel, men om jag känner oss rätt lär det inte bli så mycket gjort :/
Såg också att jimmys morsa har addat mig på facebook så jag passade på att kolla om hon hade några bilder på jimmy uppe och det hade hon :o hitta en bild där han har kort hår och förlåt, men jag kunde inte sluta skratta. Såg verkligen inte ut som han! Haha :D Aja, ska fortsätta packa nu och hoppas att jimmy ringer snart, och att nicole kommer till skolan imorgon. Wiihoo.

Men pussva :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0