Okeej ..

Nu är det bara en vecka kvar till Tyskland men det känns rätt läskigt just nu. Känns som att något verkligen kommer gå snett och att jimmy inte litar på mig sådära megamkt oroar mig också. Aja, är väldigt lättirriterad och känslig just nu, och jag vet delvis varför men andra delen håller jag fortfarande på och klurar på.

Skolan idag va la rätt lugn, regnade som fan på väg dit men men. Har ju fått vara med min ägodel idag så jag är glad, till en viss del. Jag är trött verkligen hela tiden, verkar som att jag inte får mig ordenligt med sömn trots att jag lägger mig tidigt, tidigare är förr iallafall och då gick jag även upp halv sju på morgonen. Stressad som fan är jag också, kan ha och göra med oron inför resan och för vissa andra grejer, som att jag t.ex. kommer flippa ur bara sådär. Måste verkligen lära mig att kontrollera min ilska när det blir för mycket och lära mig att tömma lite då och då istället för att ta på mig så mkt så jag blir riktigt förbannad istället, men det är en progress som tar ett tag, det fixas inte bara över natten.

Nu är det skärpning som gäller och taggning inför helgen med älsk. Hoppas vi kan få det riktigt mys och att vi kan lösa en del av de småproblem vi har bara för att. Saknar honom massor nu. Men nu är det dags för tv och sen sova faktiskt.

BajBaj baka en Paj. Älskar dig Jimmy Stenderup<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0